Porin Kirkkosanomat
Porilainen seurakuntalehti jo vuodesta 1956

Näillä sivuilla löytyvät selailtavina Porin Kirkkosanomien kaikki julkaistut vuosikerrat, ensimmäisestä, toukokuun 1956 numerosta alkaen.

Uusin numero päivittyy aina ilmestyessään tälle etusivulle.

Vanhemmat vuosikerrat  löytyvät oheisten vuosikymmen-linkkien alta.

- Kirkkosanomat ilmestyi alkuvuodet A5-kokoisina lehdyköinä ja 1960-luvulta lähtien suuremmassa koossa.
- Kaikki vuosikerrat sidottiin myöhemin kovakantisiksi arkistokirjoiksi joista näiden sivujen arkistolehdet
skannattiin (Kopiorasteri Oy) aina vuoteen 2006 saakka.
- Vuosien 1996–2000(kevät) lehdet digitoitiin ylikokoisuudesta johtuen Viestintäpalveluissa valokuvaamalla.
- Vuodesta 2007 eteenpäin verkkolehdet muokattiin kirjapainoon menneistä PDF-tiedostoista.

Tervetuloa tutustumaan porilaiseen
ja suomalaiseen seurakuntalehtihistoriaan